finaste-mattii

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda Eriksson - 10 oktober 2012 07:13

Tjo!

Idag har jag lockat håret... ( jag gjorde flätor)
Snart ska jag på tåget och kommer vara i skolan typ vid 8. Följ gärna min på instagram
Finastemattii.

See you later alligarot

Av Mathilda Eriksson - 9 oktober 2012 07:35

Hej hej Just nu sitter jag på tåget och bloggar på mobilen. Ni kanske har sett rubriken. Ja min Iphone har gått sönder. :((( jag kommer inte att kunna laga den för jag har redan haft sönder en och det kostar typ 1000. Men som tur är den på baksidan, så om jag har skal så syns det inte. Men iallafall ha det bra så hörs vi sen! /Matti

Av Mathilda Eriksson - 8 oktober 2012 16:09

menen det var länge sedan...


Ja idag fick jag typ 10 frågor på 10 minuter! det var jätteroligt! iallafall ville jag bara sänga in ett inlägg och fråga 1 sak. Hur lägger man in ett video inlägg. Har försökt men det tar typ 100 år för den att ladda. Och jag ville bara slänga in ett inlägg så att in inte tror att jag är död... 

Iallafall hej då för tillfelet så hörs vi sen!


/ matti


juste om ni spelar minecraft och vill spela med mig så är det bara att vi chattar lite i kik så årnar vi det nog... 
kik: mattiiss 
hej då och lämna gärna en komentar för hur man lägger upp vidioklipp! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej
Välkomen till min blogg!
Hoppas du gillar den!
ÄLSKAR ATT SIMMA!!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska man ha på sig på skolstarten?
 Linne och shorts
 Kläning
 Natulig
 Överdriven
 Leggins med långt linne
 Jeans med linne

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Pink Kaoani

Skapa flashcards